Informasjon ved start av sesongen 2017-2018
Postet av Korsvoll IL - Håndball den 9. Aug 2017
Her følger litt informasjon fra styret som det er viktig at alle oppmenn/lagledere leser og følger opp:
Treningstider:
Se http://www.korsvollil.no/p/123...
Hvis noen lag som bytter tid, gi beskjed til alh@teleplan.no
Kringsjåhallen er åpen fra 15. august, alle haller andre haller er åpne fra mandag 21. august. De som ikke starter trening i uke 34 må gi beskjed slik at hallvaktene evt. kan møte seinere de første ukene.
Styret i håndballgruppen høsten 2017:
Styreleder og registeransvarlig: Anne-Lise Hektoen - G06
Økonomiansvarlig: Karl Ove Vika Sørensen - J05
Sportslig leder: Anders Ljungqvist - G01
Dommeransvarlig: Knut Blaker - J05
Hallansvarlig Kringsjåhallen: Per Haagensen - J05/J08
Kontaktinformasjon finner dere her.
Ansvar kamparrangement:
Arrangementsansvarlig: Marit Mjørud, 959 45 901, mmjorud@hotmail.com - G05
Innkjøp kamparrangement: Her trenger vi 1-2 frivillige
Kampoppsett:
Endelig kampoppsett blir publisert på https://www.handball.no/ ca 15. august.
For å finne et eller flere lags kamper gå til KAMPER > Klubbdagbok og velg
Region: NHF Region Øst
Klubb: Korsvoll IL
Velg deretter de aktuelle lag, den aktuelle perioden og Vis kamper.
Medlemsskap og spillerlister for lagene:
For å delta i Korsvollhåndballs aktiviteter (treninger og kamper) må man være medlem av idrettslaget. Innmeldingen skjer via Norges Idrettsforbunds "Min idrett" sider. Min idrett benyttes også til inn- og utmelding av håndballgruppen og oppdatering av personalia. Se her for mer informasjon.
Spillerlistene fra Min idrett brukes som grunnlag for fakturering av treningsavgiften for høsten 2017.
Vi ber om at alle oppmenn informerer gamle og nye spillere om bruk av Min Idrett. Alle oppmenn må også melde fra til alh@teleplan.no hvilke spillere som er barn av trenere. Frist 15. september.
Spillerlisens:
Alle spillere og dommere som deltar i organisert håndballaktivitet skal løse lisens fra og med det kalenderåret de fyller 13 år. Lisensen forfaller til betaling 01.09 og har gyldighet fram til 31.08 det påfølgende år.
For spillere som fyller 13 år i 2018, betales det lisens som gjelder for perioden 01.01.2018 - 31.08.2018, frist 1. januar 2018. Lisensbeløpet går til dekning av NHFs utgifter til utøverforsikringen, Håndballmagasinet og utviklingsmidler regionalt og sentralt.
Lisensen skal betales via Min Idrett, mer informasjon på https://www.handball.no/nyhete...
NB: Ingen spiller over 13 år har lov til å spille kamp uten å ha betalt lisensen. Det foretas kontroller utover høsten og klubben får bøter som viderefaktureres den enkelte spille ved manglende innbetaling av lisensen.
Trenere og oppmenn/foreldrekontakter:
Endringer i kontaktinformasjon til trenere og oppmenn sende til alh@teleplan.no
Politiattest:
Minner om at alle over 15 år som har et tillits/ansvarsforhold med barn/ungdom under 18 år, dvs. trenere og lagledere/oppmenn, skal ha politiattest. Se klubbens rutiner for dette på http://www.korsvollil.no/p/139...
Foreldremøte:
Alle lag bør avholde et foreldremøte i begynnelsen av hvert semester. Styret bør informeres om møtet, slik at en fra styret evt. kan delta eller komme med innspill til møtet.
Vi kan låne Glasshuset i Kringsjåhallen og Korsvollhuset gratis. For å avtale lån kontakt:
Glasshuset: Margrethe Bøe, margrethe.boe@bna.oslo.kommune.no
Korsvollhuset: Se http://www.korsvollil.no/p/139...
Dugnadsarbeid:
Marit vil sende ut oversikt over hvilke lag som har ansvar for kamparrangement i helgene høsten 2017. Første arrangement i Kringsjåhallen er 3-4.september.
Per har sendt ut oversikt over hvilke lag som har ansvar for tilsynsvakter i Kringsjåhallen.
De eldste årgangene har Åpen bane vakter på Korsvoll huset. For dette får laget 3000.- til laget. Anne-Lise sender ut vaktforespørsel til oppmenn for ungdomslagene. Høsten 2017 blir 2005 og 2004 tildelt vakter før eldre lag.
Kamparrangement i treningstiden:
Hvis dere omberammer kamper til egen treningstid så skal man selge billetter og ha minikiosk på tribunen. Dette for å dekke i alle fall deler av dommerutgiftene. Ta kontakt med Marit, mmjorud@hotmail.com, for å få pengeskrin og nøkler.
Drakter:
Det er viktig at alle lag som har fått nye drakter samler inn sine gamle drakter slik at de kan gå i “arv” til yngre lag. Legg draktene i pose merket med hvilket lag de kommer fra/passer til og legg på klubbrommet i Kringsjåhallen, lever til Anne-Lise i Svensenga 174 eller legg i vaktrommet i Kringsjåhallen merket Korsvoll håndball v/Anne-Lise og send mail til alh@teleplan.no
Korsvoll IL har websiden korsvollil.no. Her legges det opp til at alle lag skal ha en egen lagside. Klubbens styre anbefaler at korsvollil.no brukes aktivt til informasjonsdeling om gruppene og lagenes aktivitet. Rutiner for bruk av korsvollil.no og brukernavn kan fås ved å sende mail til alh@teleplan.no
Noe dere lurer på?
Ta kontakt med en av oss i styret.
Lykke til med sesongen 2017/2018!
Kommentarer
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Korsvoll IL - Håndball
REMA 1000 håndballskole i høstferien
12.08.2024
Håndball for gutter og jenter født i 2018
16.06.2024
Korsvoll Håndball starter senior herrer!
21.05.2024